Van 2 t/m 12 oktober 2026 organiseren we een Christelijke Pelgrimage in Spanje. We willen tijdens deze pelgrimage de Engelse Camino lopen.
De Camino is een wandeltocht, waar in je op reis gaat. Met als doel jezelf ontmoeten en je grenzen te verleggen. En ja we hopen met een groepje te gaan. Maar een Camino loop je voor jezelf.
Wij verzorgen elke dag een incheck-moment met allerlei oefeningen.
En we zullen de dag beginnen met gebed en een meditatief moment.
Meld je aan voor de eerste online informatieavond op 26 maart om 19:45 uur
via onderstaand formulier.
Dat zouden we super leuk vinden! We zien je aanmelding graag tegemoet.
Is een Spaans avontuur net te ver gegrepen? Geen probleem!
In het weekend van 14 tot en met 16 mei organiseren we een wandel driedaagse in Nederland.
Wil je daar meer over weten? Klik op de knop voor meer informatie.
Benieuwd wat we allemaal nog meer organiseren?

Een christelijke Rebelse Retraite voor de twijfelaar.
Voor degene die het soms niet voelt, maar wél zoekt. Voor wie gelooft, maar waar het ook schuurt.
Voor wie verlangt naar echtheid, ook als het vanbinnen juist stil is.

In een wereld die vaak snel gaat en te weinig luistert, willen wij stil staan bij wat er écht in ons leeft.
Samen schrijven wij een nieuw lied!

Een pruttelend keteltje boven het vuur levert jouw warme koffie of thee. Tokkelende gitaren en samen zingen, marshmallows boven het vuur en verhalen... Een heerlijk avondje rondom het vuur!